Wednesday, November 23, 2016

PVR IPTV SIMPLE CLIENT ZIP DOSYASINI YENIDEN YUKLEME

Merhabalar,
Daha once yayinladigim youtube videolarinda iptv ile ilgili bazi aciklamalarda bulunmus ve pvr iptv simple client`i nasil etkinlestirebileceginizi anlatmaya calismistim, yalniz bazi yorumlarda bu eklentinin kodi uzerinde bulunamadigi ya da yanlislikla silindigi seklinde sikayetler aldim, burdan zip dosyasini sizlerle paylasmak istedim, umarim cozum olur, asagidaki linkten tiklayip zip dosyasini indirebilirsiniz. Ayrica yukleme rehberi icin asagida verilen TechCare YouTube videsoundan bakabilirsiniz:

PVR IPTV SIMPLE CLIENT INDIRME LINKI:
 Note: ilk yukleme yapildiktan sonra kodiyi kapatip tekrar acmaniz iyi olacaktir...
https://drive.google.com/file/d/0B-i03iVtly7RaTRMR3B1ZHlISzA/view?usp=sharing 

REHBER VIDEO:

 

3 comments:

  1. Merhaba Ben Televizyon da andiroind sistemi VAR. Ben hangi link indirmem gerekiyor

    ReplyDelete
  2. link silin mis arkadasim yardimci olurmusun

    ReplyDelete