Wednesday, November 23, 2016

M3U LISTESI 3

MERHABALAR,
- Bu yeni m3u listesini paylasirken bir iki konuya aciklik getirmek istiyorum, 10-15 saniye sonra disari atma problemi ile ilgili yaptigim calismalarda problemi buldum diyebilirim (cozumu degil!), ama malesef kodi konusunda su an icin cozum yok diyebilirim, kesin cozum bulabilirsem sizlerle paylasmaya calisacagimdan emin olabilirsiniz,
- Bu listeyi paylasmadan once KODI, VLC ve PROG TV uzerinden denedim, sadece PROG TV uzerinde disari atma olayi olmuyor, yani sadece prog tv ya da ona benzer bir uygulama kullanarak bu listeyi kullanmanizda fayda var...PROG TV ile ilgili asagidaki linkten (TechCare-YouTube) bakilabilir:


- Ikinci bir husus; cok sayida mail ve yorumlardan dolayi bazilarina cevap verememis olabilirim, herhangi bi gecistirme falan dusuncem olmadigini belirtmek isterim, bazilarina da dusunerek, ya da o an icin musait olmadigimdan gec cevap veriyor olabilirim, bunlardan dolayi tolerans gostermeniz umidyle gosterdiginiz ilgi ve desteklerden dolayi cok tesekkurler! 
- Asagidaki linkten direk indirebilirsiniz:

https://drive.google.com/file/d/0B-i03iVtly7RRkxRcmU3M0dxaVk/view?usp=sharing

-Son olarak sunu belirtmek isterim; verdigim m3u listelerinin guncel hallerini degisik forum sayfalarindan bulup kullanabilirsiniz. Google uzerinden ya da facebook vb sosyal medya uzerinden m3u listeleri veya m3u forum sayfalari diye arama yaparsaniz, karsiniza bicok opsiyon cikacaktir...

1 comment:

  1. Çok güzel bir site miras avukatı bana miras getirmiş olsa ancak bu kadar sevinirdim herhalde.

    ReplyDelete